فیش پرینتر اسکار POS 88A

تکنولوژی ساخت: حرارتی مستقیم عرض کاغذ: 80 میلی متر سرعت چاپ: 220 میلی متر در ثانیه عمر کاتر: 1.7 میلیون نوع برش: اتوماتیک

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88A

دستگاه فیش پرینتر Oscar POS 88A که مشخصاتی همانند دیگر فیش پرینترهای برند اسکار دارد، ساخت کشور چین می باشد. فیش پرینتر اسکار POS 88A دارای سرعت چاپ قابل توجهی می باشد این دستگاه می تواند با سرعت 220 میلی متر بر ثانیه چاپ نماید.

معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88A

در ادامه معرفی و نقد و بررسی فیش پرینتر Oscar POS 88A باید بگوییم که نوع برش این دستگاه فیش پرینتر به صورت اتوماتیک می باشد. فیش پرینتر اسکار 88A مناسب برای استفاده در رستوران ها، گاه ها، هایپر مارکت ها و . می باشد.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 88A

دستگاه پرینتر فیش زن POS 88A که مکانیزم چاپ آن به صورت حرارت مستقیم است دارای عمر کاتر 1.7 میلیون برش می باشد. فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88A دارای پورت های شبکه و USB است که کاربر را از نظر اتصال به سیستم راحت کرده است.

قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش پرینتر اسکار POS 88A

از دیگر قابلیت ها و کارآیی های فنی فیش زن اسکارPOS 88A ‎ می توان به عرض کاغذ آن اشاره کرد که 80 میلی متر می باشد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و فیش پرینتر اسکار POS 88A با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88A

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88A دارای وضوح چاپ 203 نقطه در اینچ می باشد. از کالاهای مرتبط با این فیش پرینتر حرارتی می توان به فیش پرینتر میوا Meva TP1000، فیش پرینتر بیکسولون Bixolon 330، فیش پرینتر سیوو Sewoo 210 و فیش پرینتر اپسون Epson T20 اشاره کرد.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88A

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر اسکار Oscar POS 88A


ایده برتر پارسیان پرینتر ,اسکار ,oscar ,دارای ,دستگاه ,میلی ,پرینتر اسکار ,اسکار oscar ,پرینتر oscar ,ایده برتر ,پرینتر اسکار oscar منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهر شمشک دربندسر بهشت رودبار قصران آتلانتیک اینجا همه چی هست ggvvvv miziran گیوه کلاش